زوایا

سرکشی به زوایای پنهان کتاب، ادبیات و فرهنگ

زوایا

سرکشی به زوایای پنهان کتاب، ادبیات و فرهنگ

اینجا صفحه ای است برای به اشتراک گذاشتن شعرها و نوشته هایم در زمینه های مختلف فرهنگ و ادبیات، معرفی و نقد کتاب.

آخرین مطالب
نویسندگان

ترانه کوچه بازاری

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۱ ق.ظ

دلم می‌خواد پیک بزنم با چند رفیق مشتی
قلبمو پاکش بکنم از هر غم و پلشتی

 

دس بندازم گردن یه خوش‌بدن بلوری
یواشکی لب بگیرم ازش یهو توو هشتی

 

بهش بگم: "قربون اون ناز و ادات بشم من
با اون قر و غمزه که تو مرغ دلم رو کشتی

 

بیا بریم با هم‌دیگه از این شهر کویری
لاهیجانی بابلسری بندر شاهی رشتی

 

یه زندگی راه بندازیم زیر یه سقف کوچیک
یه خونه‌ی کلنگی با دیوار و طاق خشتی

 

که توش یه رخت‌خواب باشه با یه قالی کاشون 
با چند تا تیر و تخته و بشقاب و دیگ و تشتی

 

بعدش بریم شنا کنیم توو ساحلاش توو گرما
سفر کنیم تا اون وَرِ بحر خزر با کشتی

 

وقتی غمی به دل داری با چهچه فراوون
آوازی می‌خونم برات تو مایه‌های دشتی

 

من تو را نازت می‌کنم تو هم نوازشم کن
من مرد رویاهات می‌شم تو هم مرغ بهشتی"

 

اگه بشه که اینجوری بیاد با من بمونه
خدا را صد مرتبه شکر به به چه سرنوشتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۵
محمد جلوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی