زوایا

سرکشی به زوایای پنهان کتاب، ادبیات و فرهنگ

زوایا

سرکشی به زوایای پنهان کتاب، ادبیات و فرهنگ

اینجا صفحه ای است برای به اشتراک گذاشتن شعرها و نوشته هایم در زمینه های مختلف فرهنگ و ادبیات، معرفی و نقد کتاب.

آخرین مطالب
نویسندگان

بن بست

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۴۸ ق.ظ

امروز بن‌بست است، فردا سه‌راهی کور
شب‌ها سیاه و تار، روز اخته و ناجور

 

این زندگی راهی است بی اول و آخر 
راهی بسی کوتاه، مقصد ولی بس دور

 

لنگان و سرگردان در راه خود راهی
هستم اگر حتی پا را نهم در گور

 

بی‌راهه‌ها رفتم گم کردم آخر را
رد می‌شوم ای وای آخر در این کنکور

 

کی می‌شود آیا روزی که گردد خوب
این حال پُرآفت، این حالت ناسور

 

روزی که راهم را با اختیار خود
برمی‌گزینم نه پابسته و مجبور

 

حاکم شدم اما بازنده بودم چون
دست حریفم بود خال تک پاسور

 

گردن‌کشی کردم می‌دانم این را که
حق من است اینک اعدام با ساتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۶
محمد جلوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی