زوایا

سرکشی به زوایای پنهان کتاب، ادبیات و فرهنگ

زوایا

سرکشی به زوایای پنهان کتاب، ادبیات و فرهنگ

اینجا صفحه ای است برای به اشتراک گذاشتن شعرها و نوشته هایم در زمینه های مختلف فرهنگ و ادبیات، معرفی و نقد کتاب.

نویسندگان

شادمونی

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۶:۴۰ ق.ظ

نمیای با من یه پیکی بزنی به شادمونی
نمیای یه شب که پیش دلِ زارِ من بمونی 

 

من و این دلی که غصه پُرِش از غبار کرده
تو بیا کمک کن این بار، توی این خونه تکونی 

 

تو که پیش من بمونی دل من می‌کنه پرواز
توی باغ عشق نابت می‌کنم من باغِبونی 

 

هر چی دارم واسه‌ی تو، خونه‌ی من خونه‌ی تو
چرا فاصله بیفته بین دو رفیق جونی 

 

بیا و مرهم زخم دل صد پاره‌ی من شو
چسب زخمی بشو روی زخمای این دلِ خونی 

 

شاید از حرفای من می‌کنی اشتباه برداشت
من رو راستم با تو عشقم، خودت اینو خوب می‌دونی 

 

توی آسمون این شب گر چه بی‌بال و پرم باز
فقط اون تویی که من رو تا ستاره می‌رسونی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۲۱
محمد جلوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی