زوایا

سرکشی به زوایای پنهان کتاب، ادبیات و فرهنگ

زوایا

سرکشی به زوایای پنهان کتاب، ادبیات و فرهنگ

اینجا صفحه ای است برای به اشتراک گذاشتن شعرها و نوشته هایم در زمینه های مختلف فرهنگ و ادبیات، معرفی و نقد کتاب.

نویسندگان

بوسه باران

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۴۴ ق.ظ

بوسه‌باران می‌کنم آن روی ماهت را مدام
کاش می‌ماند این‌چنین روز و شب من بر دوام 

 

دور تو می‌گردم این سان عاشق و پروانه‌وار
گوییا من حاجی‌‌ام، تو کعبه و بیت الحرام 

 

یار من بودی و هستی، بعد از این می‌گویمت
سرور و شاهم تویی و من تو را عبد و غلام 

 

گاه گاهی گوشه‌ی چشمی اگر سویم کنی
جان دهم از شوق آن با افتخار از این مرام 

 

با صلای عشق تو، پا در رکاب عشق تو
می‌گذارم، می‌کنم در دفتر دل ثبت نام 

 

پندها دادند مردم تا که عشقت وانهم
کر شدم تا وانهم از گوش‌هایم این پیام 

 

کار دنیا ناامیدم می‌کند، فهمیده‌ام
عشق تنها راه چاره باشد و دیگر تمام 

 

بنده‌ی عشقت شدم، شد عشق تنها کار من
عشق اول، عشق آخر، عشق مرکز والسلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۲۹
محمد جلوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی